«Rævkjørtelva» ei perle av de skjeldne.

Nå når vinteren biter som mest bruker jeg tiden til å drømme meg bort tilbake til sommeren og fluefiske. Har mange fine turer gjennom sommeren, men det er litt spesielt med turene til «Rævkjørtelva». Dette er en av de elvene som jeg koser meg mest i da den er passe stor og krevende på sitt vis. Navnet jeg har gitt elva stammer fra noen år tilbake da jeg ble skikkelig «rævkjørt» fordi jeg hadde lagt igjen flueboksen med Danica imitasjonene hjemme og jeg opplevde tidenes klekking. Jeg stod og fisket på en flott ørret men etter en lang stund og testing av alle tenkelig fluer i de boksene jeg hadde med meg,måtte jeg til slutt gi tapt og det var 1-0 til elva.

Men denne sommerdagene i 2011 skulle fisket være på min side og elva skjenket meg en flott ørret.

Vi ses om noen måneder🙂

2 thoughts on “«Rævkjørtelva» ei perle av de skjeldne.

Legg igjen en kommentar

