Klargjøring av backing og snører.

Kvelden i dag har gått med til litt klargjøring av noen nye sneller og vasking/smøring av snører.

Fikk spolt på en god del Gelspun, så nå er disse klare for noen nye snører. Det ene snøret som helt klart kommer til å sitte på den ene spolen er Guideline sitt nye EXPERIENCE snøre. Dette gleder jeg meg til å teste ut.

Den forrige eieren sveivet selvfølgelig med feil hånd (høyre). Men med Lamson sine sneller er det en lett operasjon å snu sveiveretnig, dette tar ca 30 sek🙂

Snørene fikk en vask og ble smurt opp igjen på nytt.

Et par av snørene fikk stifte bekjentskap med noen nye spoler, og jeg benytter nålknuten mellom backing og snører da jeg syns at denne gir en finest overgang, noen ganger hvis jeg har god tid legger jeg på en dråpe med Aquasure for å få en glatt hinne rundt knuten.

Legg igjen en kommentar

