Scott G2.

Som jeg nevte tidligere så ble det en ny stang i samlingen her om dagen. Har prøvd og få tak i denne på «bruktmarkede» en liten stund, men er tydeligvis ikke så mange som vil selge et slikt smykke av en stang (noe som er forstårlig).

Siden jeg har en G 8´8″ #4 fra før var jeg på utkikk etter en G2 9´#4. Og finishen er i velkjent Scott stil, perfekt!

Gleden var stor da det var sol og vindstille på søndag under fluebindertreffen. Fikk testet stanga med det nye Guideline Experience snøret klasse 4, og dette virket som en veldig bra match så dette snøret kommer nok til å sitte på noen av snellene mine til sesongen. Her har Guideline virkelig fått laget et godt snøre🙂. Er ikke sånn veldig god til å beskrive stenger, men den hadde med dette snøret en jevn aksjon og overaskende bra trøkk hvis man ville dra på litt.

Og med en sort Velocity mot det lyse snellefestet så trenger jeg ikke å si så mye mer🙂

2 thoughts on “Scott G2.

Legg igjen en kommentar

