Sesongen er godt i gang.

Lenge sia det har vært oppdatering på siden min, men det vil ikke si at jeg ikke har fisket. Sesongen har startet slik som den pleier, blitt noe småfisk og bomdratt på noen store🙂. Truffet på mange hyggelige folk og kost meg på de turene jeg har hatt både i mitt eget selskap og sammen med fiskekompiser.

Har opplevd tiltider store klekkinger av Baetis i elver som er så kalde at man kan fryse på seg brokk😉

Blitt litt tid til å snu på steiner for å følge med på livet under vannflaten.

Men nå er det tid for å sjekke ut vannene rundt i området for å se om vulgataen er i gang😉

Tight Lines!

Legg igjen en kommentar

